تولید کننده لاستیک و روپوش های سربی و بدون سرب و انواع شیلد های سی تی اسکن

دانش فنی انحصاری

صبا شیلد تولید کننده انواع روپوش های سربی و بدون سرب فوق سبک و فوق نرم (ژله ای)، تیروئید بند سربی و گناد بند سربی و انواع شیلد های سی تی اسکن برای حفاظت چشم، تیروئید، پستان و گناد در سی تی اسکن، دارای دانش فنی انحصاری برای تولید بهترین محصولات در سطح دنیا می باشد.

اختراع بین المللی شیلد های صبا

صبا شیلد مخترع شیلد های بالاگذر سی تی اسکن در دنیا می باشد. شیلد های صبا، هنگام تصویربرداری سی تی اسکن، روی اندامهای چشم، تیروئید، پستان و تخمدان قرار داده شده و دوز آنها را ۵۰% کاهش داده و هیچ نوع اختلالی در کیفیت تصویر ایجاد نمی کند.

تنها تولید کننده روپوش های بدون سرب در ایران

این شرکت مفتخر است که اولین و در حال حاضر تنها تولید کننده روپوش های بدون سرب در داخل کشور می باشد.

صبا شیلد: فوق سبک، فوق نرم (ژله ای)

صبا شیلد با دستیابی به دانش فنی انحصاری یک نوع پلیمر، نرم ترین و منعطف ترین روپوش ها را در دنیا تولید می کند. محصولات صبا شیلد دارای ۲۰-۳۰% وزن کمتر از محصولات موجود در بازار می باشد.

15 سال تجربه

محققان و کارشناسان صبا شیلد، با ۱۵ سال تجربه در حوزه ساخت شیلد و حفاظ های اشعه و پشتوانه قوی علمی و دانشگاهی، محصولات با آخرین تکنولوژی حال حاضر دنیا را در اختیار شما قرار می دهند.

پشتیبانی نامحدود

محصولات صبا شیلد دارای گارانتی یکساله بوده و این کمپانی از همه محصولات خود بصورت دائمی و نامحدود پشتیبانی می کند.

صبا شیلد، با هدف دستیابی به جایگاه جهانی و مطرح شده به عنوان یک برند معروف در حوزه شیلدینگ، از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در ساخت محصولات بهره می گیرد. دانش فنی شیلد های سی تی اسکن و همچنین دانش فنی پلیمرهای نرم و منعطف بطور انحصاری در اختیار این شرکت می باشد.

روپوش سربی فوق سبک و ژله ای

روپوش یکطرفه سربی فوق سبک و ژله ای

روپوش سربی و بدون سرب

روپوش های سربی و بدون سربی صبا شیلد بصورت روپوش های یکطرفه، دو طرفه، جلیقه و دامن و روپوش دندانپزشکی ساخته می شوند. این روپوش ها در مدل های مختلف شامل مدل Flex، Pro، XPro تولید می شوند. مدل Flex از سرب و مدل Pro و XPro از مواد غیر سربی ساخته شده اند. مدل های Pro و XPro دارای ۲۰-۳۰% وزن کمتر هستند.

تمام محصولات صبا شیلد با پلیمری پیشرفته  و نرم و انعطاف پذیر دارای دانش فنی انحصاری ساخته می شوند.

تیروئید بند سربی فوق سبک و ژله ای

روپوش یکطرفه سربی فوق سبک و ژله ای

تیروئید بند و گناد بند سربی و بدون سرب

تیروئید بند های صبا شیلد در مدل های مختلف شامل مدل Flex، Pro، XPro تولید می شوند. مدل Flex از سرب و مدل Pro و XPro از مواد غیرسربی ساخته شده اند. مدل های Pro و XPro دارای ۲۰-۳۰% وزن کمتر هستند.

تمام محصولات صبا شیلد با پلیمری پیشرفته  و نرم و انعطاف پذیر دارای دانش فنی انحصاری ساخته می شوند.

شیلد های سی تی اسکن

شیلد های سی تی اسکن توسط صبا شیلد اختراع شده است. این شیلد ها دوز اندامهای حساس به اشعه شامل چشم، تیروئید، پستان و تخمدان را تا ۵۰% کاهش داده و هیچ نویز و آرتی فکتی در تصویر ایجاد نمی کند. مقالات این اختراع مهم در معتبرترین مجلات دنیا با اسم صبا شیلد (SABA SHIELD) منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق است به صباشیلد
چت آنلاین
ارسال از طریق Whatsapp